livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Chapter 1

Kategori: Allmänt

Cha Cha Bloggen.. 
Då var vi tillbaka med nystart !
 
Tandvärk.. Det har varit nyckelordet senaste dagarna. Min lilla princessa som är tillbaka, och som har fått börja skolan, eller närmare bestämmt nollan har också för första gången känt på tandvärk.
Har saknat något enormt och tiden för att ta igen allt finns inte, inte ens i närheten. Det får bli sakta men säkert och succesivt. 
 
Hälften av de första dagarna har spenderats på roligheter och andra hälften på hospital.. Efter att tandvärken startat uppsöktes tandläkare men som vanligt med en blyg tjej kommer man inte långt, framför allt inte om det är en helt ny tandläkare.. På natten fortsatte värkarna och munnen svullnade så där gick varken äta eller dricka.
 
Nästa dag förstod hon själv att något måste göras så kommande dagar tillbringades med dropp och pencilin på sjukhuset, Nu är det lite bättre och tid har bokats för sövning och fixa i ordning de dåliga tänderna.
 
Första dagen spenderades dagen enbart i sängen där jag försökte göra det lite kul och leka att vi är på hotell, då man fick allt serverat, tv och gott om barnfilmer fanns det tillgång till.

Efternåt när hon börjat få lite mer energi så blev det både bollspel, läxor och pyssel.
Höjdpunkterna var ändå under det att vi jobbat med nollans mattebok och försökte lära oss cirklar, kvadrate, rektanglar och trianglar.. Det var ju väldigt svårt..Men det svåraste var rektangel.. Och när jag frågade vad den runda ringen hette - så hade den fått ett nytt namn - cirktangel - där fick man sig ett gott skratt
 
Vi sätter väl i gång bildsprutan och avslutar det första inlägget på det nya kapitlet:
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: