livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Its a Big Big Bang

Kategori: Allmänt

Det blir inte ofta, men då och då lyckas jag till slut skriva ett par rader.. Det handlar om motivation och prioriteringar.
Det har vart en jobbig tid,och det är det fortfarande på alla sätt och viss..
 
Saknar en liten tjej något oehört.. I know its same for you. 
 
Suncan dan, vrijeme lijepo behar procvjeto, 
Tebe sanjam, zelim i Bogu se molim da mi budes jaka i sve izdrzis.
 
 
 
 
Vi flyttar vidare till ett tänkvärt citat, George Carlin 
 
" Dont teach your children to read, Teach them to question what they read, teach them to question.. everything"
 
 

Kommentarer

  • Maskot säger:

    What?
    Men är det inte hon som stalkade din blogg? Sedan började ni träffas.... Hon saknar dina inlägg men detta inlägg ajlajk!

    Hon är lite trög, seg, "tråkig" men en buttrrfly viskade att hon verkligen tycker om dig!

    Svar: Hahahah.. Ja precis maskot, vem vet vilken ny titel som väntar dig, du avancerar uppåt ;) hahah
    Butterfly Butterfly .. = ) Någon tycker om dig också, min trogna läsare :P
    <3
    Eldar Sljivo

    2013-05-20 | 17:53:07

Kommentera inlägget här: