livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

After rain comes sunshine

Kategori: Allmänt

Long time no seen..

Var börja, Vad säga, Hur sammanfatta?
 
Jag vet inte.. Det får väl bara flyta på precis som det aldrig vart uppehåll.
 
Sommaren glider mot slutet, likaså många andra saker, en tuff tid lägger vi bakom oss och siktar mot mer ljusare, gladare, spännande och intressantare dagar. Det faktum att en trip till Turkiet väntar runt hörnet, om 2 veckor känns rätt bra måste jag säga..
 
Kommer mjukstarta bloggandet igen med lite av allt möjligt skit.. Mestadels via bilder och quotes, tillsammans med mina tankar och reflektioner. 
Hur ofta och mycket jag skriver av mig kan jag inte heller svara på.. Det får bli som det blir.
 
 
 
 
En av de bästa ironiska skämtet jag sett.. Där finns en heel mängd med sanning i det dessutom..Klockrent! 
 
 
Välkomna till Zaras mest nystartade och lönsamma modebutik.. Adress: TroligenNågonstansPåBalkan
 
 
 
 
Översättning:
"På frågan: "hur mår du" 
Svarar jag alltid: "Helt underbart"
Detta för att efter "underbart" så har människor inga underfrågor, du är inte längre intressant"
 
 
Säga vad man säga vill men budskapet stämmer mycket väl in i verkligheten.. Det är nog inte annorlunda någonstans. Tänk efter så stämmer det..
 
 
 
Översättning:
 
Tjejen: Jag vill du binder fast mig vid sängen och att du gör vad du vill
Killen: Vad jag än vill?
Tjejen: Vad som
 
Hahah.. jaa.. man kan ju inte mer än att le åt ovan - troligen ligger det en hel del sanning bakom denna bild också.. CS kan man för övrigt spela i timmar, men det känns som minuter.
 
 
 
 
Det här tror jag på.. Då behöver jag inte enbart prata om den som står en närmast och människor för kärlekens skull.. 
Utav varje människa får vi en ny erfarenhet vare sig det är en kollega, kund, elev, patient, läkare, lärare, osv osv.. Jag tror att majoriteten någon gång kommit på en random människa man stött på långt senare i livet och vid någon situation där man utav någon anledning fått honom/henne i huvudet.. inte sant??
 
 
 
 
Vi är ju också mitt inne i muslimska fastemånaden Ramadan och intressant budskap nedan.. 
 
 
Så mycket säger vi så länge och för i dag.. tschüss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: