livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Bloggens framtid

Kategori: Allmänt

Det ska bli intressant att se vart bloggandet tar vägen. För närvarande kommer det stå ganska stilla, jag har ännu inte bestämmt mig.
 
Den kan ta många riktningar. Det kan bli att vi fortsätter med säljskola, konspirationsteorier och allmänt men det kan även bli så att den kan användas i helt annat syfte. Kanske blir det så att jag offentligt berättar om privata saker, postar printscreens på månaders smsande, lägger ut privata mail och på djupet bloggar om konflikter, och allt annat som rör en speciell fråga. 
 
Detta är verkligen något jag hoppas undvika, slippa lägga ner tid på, och slippa offentlig göra privata saker. Väldigt mycket hoppas jag att jag inte behöver göra det pga. min dotter, som det i slutändan kommer gå ut över. Men jag kanske kommer att sakna alternativ, och då blir det det enda sättet att få till någon rättvisa, att få ut sanningen.
Allt beror hur saker och ting utvecklas på några fronter.
 
Tills vidare, avi viderci.
 
Saknar min bebis enormt, min kommunikation består av att skicka bilder via sms till henne. Nedan senast skickade bilden på en tröja inlöpt till henne, som jag inte ens vet när jag får möjlighet att ge bort till henne.
Jag vet att du saknar mig också, jag vet att du vill träffa mig också, och jag vet också varför det inte blir så.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: