livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Welcome to hell

Kategori: Allmänt

Efter dagens / kvällens händelse som jag skriver om i nästa inlägg tar bloggen en ny riktning!

Beslutet är taget. Jag kommer offentligöra det mesta av privatlivet de senaste 5-6 åren och framför allt de senaste 5-6 månaderna.

Det här gör jag ej för att få sympati eller medlidande, det här gör jag ännu mindre för att det kan lösa några problem, och allra minst för att smutskasta eller baktala någon. Hade jag velat ha sympati eller medlidande så hade jag för länge sedan pratat med allt och alla om allt skit, och hade jag velat smutskasta någon så hade jag gjor detsamma och även lagt på lite förnedrande facebookuppdateringar där jag söker likes och bekräftelse från människor som knappt känner mig eller precis håller på att lära känna.

Jag har kommit till vägs ände, och min dotter glider sakta men säkert ifrån mig. Inte för att hon på något sätt hatar mig, tycker jag är dålig pappa eller ens än gång vill det. Det har spelats ett sjukt spel, med höga insatser som inte rör pengar. Ett spel som rör ett barn, min dotter. Hon har används som en sköld och ett vapen i det mesta, hon har direkt och indirekt manipulerats eller hjärntvättats, och det sorligaste av allt är att hon sakta men säkert och succesivt förts bort från SIN pappa.
Hitler fick med sig en hel nation, varför skulle man inte kunna få med sig en femårig flicka..

Jag har länge funderat på det här steget, att offentligt publicera allt, men jag har hela tiden hoppats på att jag inte behöver göra det enbart utav en enda anledning - barnet. Jag är väldigt väl medveten om att det kommer snackas och surras hemma hos folk om detta och att det kommer gå ut över min dotter, på liknande sätt som jag helt plötsligt är misshandlare och barn på dagis säger "du slåss".
Jag kommer däremot inte skriva ut negativa saker om min dotters mamma som rör vår tid i äktenskapet. Jag kommer försöka begränsa mig och hålla mig till rena fakta samt vad som hänt efter separationen samt hur det hela gått till. Jag kommer inte vrida på något, ljuga om något eller krydda något, det är inte jag och andra får stå för den biten. För trovärdighetens skulle kommer jag även öppet publicera SMS konversationer, mail etc.

Det hela är en helt sjuk historia, med en helt sjuk utveckling som delvis kan förklaras med mänskliga känslor, hämd, olika viljor och agg.
Eftersom jag redan nämnt att jag är "misshandlare" och samtliga runtomkring mig/oss har hört detta så tänkte jag ta itu med det problemet på en gång.

J A G H A R A L D R I G

S L A G I T / M I S S H A N D L A T / L Y F T M I N H A N D

P Å N Å G O N - Ä N M I N D R E E N T J E J

Ä N N U M I N D R E M I T T B A R N S M A M M A


Varför och hur nedan status kom till samt varför alla som haft någon form av kontakt med henne fått höra det kommer vi återkomma längre fram till, och då kommer det inte ens behövas tas upp för så långt fram kommer pusselbitarna landa på plats, då kommer det vara ganska uppenbart varför och vad det handlar om.

 
Jag har endast vid ett tillfälle lagt upp saker som rör detta privatlivet, som rör henne, som rör oss. Och det är när folk började printscreena ovan status till mig. 

Då gick jag ut med en offentlig status där jag förklarar följande:


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: