livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Katch Up

Kategori: Allmänt

Då var det söndag igen.. Galet mycket som händer på alla möjliga fronter. Orkar och vill inte riktigt skriva, fråga om det är något, så gör jag det enkelt för mig.. Detta då det just nu handlar om kollage efter att min princess kommit hem från Turkiet.. Ohh.. Vilken saknad, hon har blivit stor, jag vet inte ritkigt vad som händer. Förhoppningsvis mår hon bättre av att se alla runt omkring henne mår bättre..
Nå väl, kanske inte jätteroliga bilder för er men för mig betyder detta mycket, även om jag också är en sån som säger : SLUTA LÄGGA UT TUSENTALS BILDER PÅ ERA BARN ! Men jag gillar att fånga rena fina ögonblicksbilder på min dotter.. Kanske för att jag inte har några, futöver 1 bebis kort och 1 vid 4 års åldern.. Vill hon ska ha mycket, antar det är kul att kolla på sina kort när man blir äldre.. 
Stackaren har fått massa myggbett - och man ser i hennes ansiktsuttryck att det besvärar henne. ahh.. vad kan man göra (?)
 
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: