livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Motivation + Tidsbrist

Kategori: Allmänt

Som ni har märkt har jag tappat glöden lite, och det har med många saker att göra. Sedan kan man inte sticka under stolen med att tiden knappt räcker till  och i detta skede känns det som om jag hade behövet 40 timmar varje dygn.
 
Mycket som händer, men jag har en lång blogglista som jag ska checka av som jag ska skriva om.
 
Bloggen har ändå ett par tre dussin besökare varje dag, berätta om ni vill jag ska skriva om någontinf speciellt, så ska jag försöka ta med det i nästa långa inlägg som kommer bli när jag väl orkar påbörja det. = )
 
Veckan i Bilder . 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: