livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Ask Me The Questions

Kategori: Allmänt

Tjaa!
 
En lördag väntar, med nya utmaningar, möjligheter och saker man ska göra.
Höjdpunkten är att jag väntar på min Dude, min andra hjärnhalva, min låtsasbror, Rasmus aka "razze / kirsch"från Örebro som kommer hem på besök. Ikväll blir det en hel del Fifa/Nhl, Film, chill och sköna skratt. Vi ska även hinna ikapp mycket som har hänt.
Utöver det får vi se vad som händer och vi brukar ta det som kommer. Vi håller dörrarna öppna
                                     
                                            
 
Så jag tänkte ägna dagens inlägg åt en frågestund. Bloggen är väl inte Sveriges mest besökta men har väl 2 siffrigt antal trogna läsare efter dryg 1 vecka.
 
Kommer försöka svara på allt, men är det något jag känner inte ska gå offentligt så kommer jag även säga det.
 
Våga Fråga...
 
OBS: Tilläggas ska också att jag kommer svara på anonyma frågor men svaren kommer inte vara lika utvecklade som om du inte döljer din identitet. 
 
Jag svarar på frågorna ikväll, och har ni frågor eller vill lägga in en stöt på min brother, så kan detta även fungera som en kontaktannons :  = )

Kommentarer

  • lamija säger:

    Har du världens bästa syster? Om ja; vad vill du ha för gott ikväll? Om nej; vilken typ av tortyr föredrar du?

    Svar: Haha!! Jo det har jag, hon bor i Sthlm :) Men min favorit bebis syster är ännu närmare :DJag vill ha en kebabtallrik, vitlökssås, pepsi max, en massage, tvättade kläder, diskad disk samt om du ska sova över, inget snarkande !
    Eldar Sljivo

    2013-03-11 | 13:27:21
    Bloggadress: http://lamijasljivo.blogg.se
  • Anja säger:

    Hej, jag hittade till din blogg idag. Av det jag läst verkar det som om du är singel, stämmer det?

    Svar: Tja ! Hur gled du in här? Ja det stämmer.. ?
    Eldar Sljivo

    2013-03-12 | 18:31:56
  • Anonym säger:

    Såg din bloggadress på din lillasysters blogg och tyckte att den lät spännande :)

    Svar: welcome = )
    Eldar Sljivo

    2013-03-14 | 20:29:25

Kommentera inlägget här: