livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

"Cha Cha Bloggen"

Kategori: Allmänt

Haha! Kände att jag bara var tvungen att dra till den någon gång ganska snart. Plocka fram fjortisverktygen med en glimt i ögat och en skvätt ironi =) Har bland annat fått inspiration av min lilla bebis syster, som är i puberteten. Ca. 13 sommrar . = ) Ni hittar henne om ni googlar lamija sljivo blogg. Kan dock inte garantera er säkerhet väl där inne... 
 
Nä, nu lämnar vi tramset åt sidan..
 
En kul grej som hänt i dag.. På väg till stan för ett ärende, vid ett rödljus råkar jag titta åt höger, och kolla nedan vad jag fick se: 
 
 
 
En kanske inte jättemodern soffa, men jag såg ju bara den här gröna färgen med tanke på min hall, och bestämmde mig per omgående att lasta. Den är ju inte ful heller. Tänkte även att min flicka hade gillat att hoppa mellan den och sängen om det blir sovrummet den hamnar i.
 
Resultatet så här långt då? Endast preliminärt innan min ögonsten får säga sitt . : =)
 
 
Tycker jag börjar få till det mer och mer nu, och är närmare och närmare målet att få till ett hemtrevligt hem så barnet känner trygghet och varmhet även hos mig. Så det inte blir ett bachelor hem, även om det också hade vart kul, men endast för mig..
 
Det som saknas är köksbord, stolar, matta i hall och en ny i sovrummet. En byrå som hämtas så fort tid räcker till och lite inredning med bilder och grejer. Nästa plan är att måla ett stort rött hjärta på en vägg i sovrummet som återigen bossen här önskade. Lamija hjälper mig med det, så ni fattar att jag är orolig? Med henne kan det lika gärna bli en häst.. Men just de.. Hästar finns ju inte.. Eller nej nej.. Det är modenariserat, hästar finns i allt, tydligen .
 
Take Care..

Kommentarer

  • M.F säger:

    Tog du hem soffan? haha, coolt !!
    Gillar din inredning annars, snyggt!!

    Svar: Haha.. O ja! , Tog ärendet först och hoppades den var kvar när jag var på väg tillbaka, svängde in på cykelbanan, fick en del sköna blickar, men jag bara njöt i solen :) Provsatt den till och med ute på gatan, haha...
    Thx!
    Eldar Sljivo

    2013-03-14 | 23:29:41
  • Anonym säger:

    Haha vad häftigt med soffan, som taget ur nån film :)

    Svar: True! Det var det första jag tänkte när jag såg bilderna, efter att man lagt på en bakgrund med instagram. : )
    Eldar Sljivo

    2013-03-15 | 18:23:56
  • lamija säger:

    1: Ursäkta mig men jag är faktiskt 9 och ett halvt..
    2: Säkerheten är garanterad, möjligtvis att man blir skrattförgiftad.
    3: Vad det blir för motiv på väggen beror helt på hur god mat du serverar medan jag håller på..

    Svar: 1. Thats raight, silly mee ! 2. Största enskilda risken är trots allt fjortisinfluensan .
    3. Si si, mach sie eine music wish ?

    = )
    Eldar Sljivo

    2013-03-15 | 19:02:53
    Bloggadress: http://lamijasljivo.blogg.se

Kommentera inlägget här: