livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Conspiracy part 1

Kategori: Allmänt

 
Då välkommnar vi ett för mig väldigt intressant ämne som borde få mer uppmärksamt. Tänkte att jag ska köra 5 delar/inlägg om det till att börja med, för att känna av responsen.
 
Kom ihåg obilden ovan, för vi kommer återkomma till den. Skriv gärna en kommentar om era känslor och första tankar när ni ser bilden, vad ni förstår i den, hur ni tänker, vad ni ser.
 
Jag hoppas kunna ha det här temat rullande, och skriva ett inlägg då och då, däremot har sidor, kanaler mm, liknande det jag har i åtanke spårlöst försvunnit vilket bara stärker mina teorier. Då vet ni vad som hänt om detta försvinner.
 
 
Vi inleder med att jag kan börja säga vad jag tror, tycker, står för.
Jag tror (snarare vet), att ex. 9/11 mer eller mindre var icensatt av Amerikanska regeringen för att de hade intresse i Mellanöstern. Ett sådant välplanerat, taktiskt drag ger helt andra förutsättningar för att få folket att stötta krig och invasion utav andra länder.
Varför tror jag detta? Svaret är enkelt: Där finns för mycket som tyder på det!
 
Ett mindre urplock som jag snabbt kommer på om man använder 9/11 som exempel (men där finns många):
 
* Ett pass på en arab hittas men svarta lådan brinner upp
* Kollar man i slowmotion så är det explosioner på hela WTC uppifrån och ner, innan det kollapsar.
* Brandövning veckorna innan attentatet?
* Var tog flygplanet vägen som kraschade i pentagon?
* Hur var det med all sekretess på material från flygplanen och samtalen gjorda där ifrån.
* Vart var alla amerikanska stridsplan som hade gott om tid att reagera
 
Etc Etc.
 
För er som inte hört talas om det tidigare och för er som kände ett sug efter att veta mer, veta sanningen, inte bara blint lita på vad medier och regeringar säger till oss, för er som vågar ifrågasätta och bilda en egen uppfattning, kom i håg detta till framöver. Media styr oss, och Eliten styr media.
 
När ni ser klippen, under tiden ni tittar, öppna era tankar, tänk inte bara utanför boxen utan hitta nya boxar och infallsvinklar och tänk utanför dom. Lita inte blind på vad ni hittils vet, och var kritiska till de samma. Tänk på att det kanske ligger mer, större, skickligare hjärnor bakom allting.
 
Jag fattar att det kan ibland kan vara svårbegripligt och att det går fort, och man förstår inte allting men tappa inte intresse, kolla på hela innan ni avgör vad ni tycker om den, kommer väldigt intressanta detaljer som styrker mina tankar!
 
 
 
 Någonting annat som bekräftar allt ovan är väldigt intressant och om ni fastnade för detta, om ni kanske öppnade sinnet för att det kanske inte är så som man tror så kommer nästa sak definitivt övertyga er.
 
Detta tar vi vid nästa tillfälle men om ni vill börja undersöka själva så kan jag ialla fall ge en ledtråd. John Perkins 
 
Klockan är 01.00 men jag säger - Wake Up ! 
 
 
Vi ska också få med lite humor på det här temat från komiker som har insett hur det ligger till:
Ni som känner att ovan information var för mycket och att ni inte hänger med i klippet, ta en titt på detta, det förklaras ganska bra med humor också.
 
 

Kommentarer

  • Göran säger:

    Är du någorlunda kritisk till allt detta då?

    Eller är det bara för att det är muslimer som har gjort detta så är det iscensatt av usa? För att smutskasta religionen och folket?




    Svar: Tja Göran! Kritisk till vilket? Det jag skrivit? Troligen inte då jag tror det är så som jag skriver.
    Förstår inte riktigt hur du menar med sista stycket men om du undrar ifall jag tror det är iscensatt enbart för att det är "muslimer" som tros ligga bakom och att jag på något sätt vill rentvå andra muslimer för att jag själv är muslim, så stämmer inte detta
    Jag kan väl tycka att vissa muslimer precis som andra är svin och jag ser människan , inte religionen, folkslaget, eller ursprunget.
    I nästa inlägg kommer du förstå varför ja tror som jag gör och under tiden om du tycket det var intressant så kan du kolla på John Perkins på youtube, och snabbt inse att 9/11 bara är en del eller en bit i hur regeringen jobbar. Och att jag inte enbart snackar om den händelsen för att rentvå muslimer utan för stt det är den största och kändaste.

    Fortsätt gärna skriva!
    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 08:09:10
  • Anonym säger:

    Det här har jag aldrig hört förut..

    Svar: utveckla.. ?
    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 18:53:41
  • Anonym säger:

    Att 9/11 skulle vara iscensatt av den amerikanska regeringen :s

    Svar: okey, det var inte ironi som jag var rädd för =)
    Kolla filmen jag tagit med i inlägget. Ta en den tiden, timmen eller vad det är och se filmen med helt neutrala ögon. Återkom sedan med tina tankar och vad du tror.
    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 19:41:59
  • D säger:

    Intressant ämne!

    Finns så mycket olika källor och bevis som man kan koppla för att räkna ihop att USA ligger själva bakom detta och planerat och förberett detaljerat för attentatet.

    Några månader innan 9/11 hade USA planlagd att påbörja ett krig mot Afghanistan och Talibanregimen och dessutom att det skulle utföras i oktober.
    Självklart behövde dom ju ha en anledning, att få det att "se fint ut" för resten av världen för att kunna störta in i landet..

    Ja, och inte ville dom in dit för Bin Ladin, utan huvudsakligen för oljan och opiumodlingarna..
    Dessutom får dom ju mer kontroll över mellanösternregionen.

    Kortfattad dokumentär på ca 30 min som tar upp en del kring attentatet :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7zT81ZwFCmE

    Svar: Hej!
    Grym kommentar!
    Jag ska se videon nu och svarar i kommentarer efter att jag sett den !
    Tack för tipset :)

    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 20:58:34
  • Eldar säger:

    "D" ! :)

    Har bara sett första 10 minutrarna och det kommer ett inlägg om denna video. Bra pick ! :)

    2013-03-19 | 21:30:26
    Bloggadress: http://livetscirkel.blogg.se

Kommentera inlägget här: