livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Conspiracy part 2

Kategori: Allmänt

                 
 
 
Planen var inte alls att jag skulle skriva om samma ämne såpass snabbt men det trillade in några kommentarer och efter ett tips från " D " , inom samma område föddes det här inlägget, Jag ska skriva en halvtimmas långt youtubevideo, som alla borde se, inte minst nybörjare inom ämnet för att få det hela väldigt kort, strukturerat, och sammanfattat på ett enkelt sätt. 
 
Ni vet.. ni har matats med en version, och allt annat har sakta men succesivt plockats bort, raderats, glömts. Här har ni ett riktigt bra tips på en annan sak, ett annat fokus och en annan infallsvinkel - där precis som tidigare så är det enbart fokus på en sak, den andra har plockats bort. 
Ni känner till den varianten som är starkast, så här långt, lär känna den andra också och bilda er en egen uppfattning om vad som faktiskt är sant och vad som hände på riktigt.
 
Med denna video kan jag lova att oavsett hur lite du vet om ämnet så kommer du fatta för det är förklarat på ett väldigt enkelt, tydligt och klart sätt. 
Det är sanna bilder, och viktiga detaljer som någonstans lyckats plockats bort. Inte konstigt. Kom i håg vem som äger jorden, världen, medier, mig, dig, oss. 
 
 
Några detaljer från klippet:
 
* Filmen innehåller en inledning som är otroligt tänkvärd - se it!
* Explosion, Explosion, Explosion, Explosion... och .. aaa, Huhge Explosion. - Iscensatt?
* "Terroristerna" som skulle vara kapare lever, och fattar inte alls hur de kan vara kopplade till något sådan
* Återigen, vad är grejen med pentagon, där har inget INGET plan varit, någon gång!
* Sprängmedel i samtliga byggnader, bland annat i källarna och välplanerade "rivningsarbeten" ?
* - "BoooooM!" - "Impact of the explosion"
* Förstå hur det har skapats en annan, större, annorlundare bild av det hela. Manipulation.
* Man inser mot slutet vilket mästerverk, vilken plan, och vilket genomförande det är. Otroligt skickligt och absolut omöjligt om det inte är toppmänniskorna och politikerna som är inblandade.
 
Jag tror att nya inom detta ämnet inte riktigt är redo för mitt nästa planerade inlägg om John Perkins.
Ni som vill veta mer om vad jag ska skriva om, hittar till honom själva - youtube.
 
Om ni tycker detta var intressant, häng med på part 3 - "Economic Hitman"
 
Länk till er, som är nyfikna på sanningen och min övertygelse:
http://www.youtube.com/watch?v=7zT81ZwFCmE
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: