livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Ett Gott Skratt Förlänger Livet

Kategori: Allmänt

Jag har alltid gillat humor, och så också stand up komiker.
Så jag tänkte starta bloggen med ett humoristiskt inslag, där ni förhoppningsvis kommer tycka det är lika roligt som jag.
 
Ett av mina favoritklipp spelades in på Raw, och komikern heter Al Pitcher, som bland annat skämtar om svenska ord.
 
Börja dagen bra - Få er ett gott skratt och kom gärna med tips på standup komiker som man borde se!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: