livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Feedback + Roligt

Kategori: Allmänt

Tänkte vi börjar Torsdagskvällen med en grymt mäktig kille. Detta är vad jag kallar konst!
 
 
 
 
 
Något helt annat :
Nu har jag vart i gång med detta i 1 vecka, och jag tror jag har vart flitig med inlägget. Lite feedback från er som läst hittils hade varit riktigt bra. Det är dels så man utvecklas och kan ta till sig.
Gillar feedback i alla dess former, positiv/negativ/tuff/snäll mm. 
 
Skriv en eller två rader med vad ni tycker, hur det ser ut, vad ni gillar att läsa, och inte minst om jag ska fortsätta?
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen tänkte jag avsluta med en helt underbar bild jag kom över någonstans på fejjan. Den får mig att dra på smilebanden och få ett gott skratt. Vilka har barn som känner igen detta? Det bästa är att det typ inte ens är överdrivet. Jag har legat så här många gånger, om inte värre med min favorittjej. Faktum är att vi inatt låg på varsin ände av sängen, men jag fixade det inte när hennes fötter började röra på sig och skulle vara precis överallt på mig.
 
Det slutade med att jag tog soffanssittkuddar och la mig bredvid sängen. Var väl inte as skönt, men mysigt när jag vaknar av att hon kollar ner på mig och beundransvärt kollar vad det nu är pappa har gjort.  = ) Hoppet till sängen och lite mys och kramar tog inte många sekunder. 
Första saken i helgen är att fixa säng till henne! 
 
Best morning ever!
 
 

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Åh. Fint! Blir alldeles tårögd!

    Svar: Gällande vilket?
    Eldar Sljivo

    2013-03-07 | 21:00:24
  • Jossan säger:

    Det slutade med att jag tog soffanssittkuddar och la mig bredvid sängen. Var väl inte as skönt, men mysigt när jag vaknar av att hon kollar ner på mig och beundransvärt kollar vad det nu är pappa har gjort.  = ) Hoppet till sängen och lite mys och kramar tog inte många sekunder. 

    Svar: Något speciellt med detta stycke ? :p
    Eldar Sljivo

    2013-03-08 | 10:25:48
  • Jossan säger:

    Du är en fin pappa och det blir jag rörd av. Och stycket "hon kollar ner på mig och beundransvärt kollar vad det nu är pappa har gjort" .. Fint.

    Svar: Värmande ord! Jag tackar!
    Eldar Sljivo

    2013-03-08 | 11:13:50

Kommentera inlägget här: