livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Från tänkta rubriken "Tisdags Mix" till "FAN"

Kategori: Allmänt

Hade börjat ett inlägg som jag lagt ner en timme till. Handlade om allt ifrån jobbsökande, sport, humor osv..
Råkade typ klicka bort mig och känner väl inte något jättesug att skriva om allting just nu.
Om någon som är bättre än mig på allt vad bloggande innebär och vet om texten kan ha sparats automatiskt någon stans - Säg Till ! :) Annars kommer det så fort tiden infinner sig.
 
Ha det gött, snön är här igen - fan, trodde ju på vårjacka ungefär nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: