livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Hjälp + Tisdagsmixen

Kategori: Allmänt

Vi kommer publicera sajten på fredag som riktar sig mot föräldrar, alltså barnfamiljer.
Behöver all hjälp jag kan få med spridningen på den, inte minst läsarnas, så om ni skulel vilja ge en hjälpande hand åt mitt projekt som jag arbetat med senaste månaderna så uppskattar jag det enormt.
 
Vad kan ni hjälpa till med?
 
1. Gilla facebook sidan, sprida den via er statusuppdatering
2. Berätta och tala om till till folk ni träffar att vara med i utlottningen vi arrangerar för att vinna entrèbiljetter till hela familjen på Skara Sommarland säsongen 2013. (5 biljetter/familj - 4 familjer lottas ut)
3. Pricken över i:et hade varit om ni kontaktar mig ifall ni känner ni har många vänner på facebook som har barn, och jag lägger till er som administratör så ni kan skicka ut inbjudning direkt till dessa personer
4. Allt utöver detta är varmt välkommet!
 
Kort och gott är det en sida som samlar landets olika kalasarrangörer under respektive stad.
När min dotter firade sina kalas, så var det ett lekland, alla hennes kompisar firade i samma lekland och det blev aningen tröttsamt.
Började fundera kring varför ingen gör någonting annat och när jag började googla insåg jag problemet.
 
Arrangörer av barnkalas kan komma upp till 15 sidor bak på google, och jag tror inte där finns en människa som går så långt bak. 
Med denna sidan har helt plötsligt en ny värld öppnat sig för familjerna.
De kan i lugn och ro sitta hemma, välja sin stad och se diverse olika aktiviteter. Välja det som känns mest intressant för barnet, alltifrån bad, lekland, bowling, ridning, musikstudio, museeum mm. 
Allt samlat under ett tak. När man har hittat det bästa alternativet kan man enkelt skicka iväg ett medelande via kontaktformuläret som går direkt till arrangören och på så sätt boka sitt kalas.
 
 
Tacksam för hjälp med spridning till alla olika platser runt om i landet som mina läsare befinner sig på.!
Facebook sidan hittar ni på följande länk: 
 
Ett samarbete med Skara Sommarland:
Glöm inte om ni själva har barn, att på fredag registrera er till utlottningen av entrèbiljetter till Skara Sommarland för hela familjen. 5 biljetter lottas ut per familj - till 4 familjer.
 
 
 
Vidare till lite gott och blandat..
 
 
Bilden behöver nog inte närmare förklaring.
 
 
 
 
 
Nästa bild stämmer väldigt väl in på hur det ser ut. Vi har människor som är pga. avundsjuka snackar skit om någon. Många som hör skitnsacket ifrågasätter inte det utan fortsätter sprida det. 
Lägg ner att prata om varandra, om det inte är goda ord, och kom i håg att den som snackar mycket inte alltid berättar som det är, utan väljer medvetet eller omedvetet att vrida, tänja eller hitta på lite.
 
 
 
 
 
Fick tidigare höra att min blogg kan vara lite "bögig" , det är möjligt, men det jag tycker jag ska ta med, det jag står för, och det jag tror tar jag med. Likaså bilden nedan, hur bögig den än är.
Kärlek och förhållanden är aldrig lätt. Och ett riktigt förhållande ska enligt mig baseras på mycket respekt.
Den man lever med ska vara ens närmsta vän, ens bollplank, ens bästa bästa polare, en tankar. Man ska kunna säga allt till varandra, göra allt med varandra och respektera varandra.
 
 
 
Näst sist trycker vi in lite sport humor som alltid är lika bra. Kom över denna bild på facebook och påminner mig om något annat kul.
En ftobollsspelare som i samband med ett mål i Kroatiska ligan medvetet eller omedvetet? springer upp till bortafansen för att fira och får en rak höger =) ----- > http://www.youtube.com/watch?v=R4QSHh6zpdQ
 
 
 
 
 
 
Vi avslutar med någonting osm inte alla förstår :
 
Överstättning:
 
Starka personer lider under tystnad,
Har sår på hjärtat,
Men ett leende på läpparna!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ajla säger:

    Nice med tänkvärda quotes!

    Affärsidén verkar riktigt bra. Lycka till!

    Svar: = ) Thx, du är min och bloggens maskot :D
    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 20:51:10
  • Anonym säger:

    Åh, jättesmart och praktisk affärsidé! Den är kalas:) haha. Sa srecom

    Svar: Tack! : - ) Sprid den gärna i din stad..Det är den ena biten, den andra ---- > https://www.facebook.com/blinkandebarnskor - Hjälp gärna till med denna när du ändå är i farten ;) :P
    Lijepa Hvala na komentaru :) ;)
    Eldar Sljivo

    2013-03-19 | 22:45:12

Kommentera inlägget här: