livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Indenpendence Day

Kategori: Allmänt

Jag har inte glömt dig älskade, kära hemland.
Mycket blod har spillts, många tårar fällts och många liv har tagits för att du, Bosna i Hercegovina, ska ha denna dagen.
 
 
 

Kommentarer

  • Safet säger:

    Lycka till med bloggandet :)

    Svar: Thx! : )
    Eldar Sljivo

    2013-03-07 | 21:38:31

Kommentera inlägget här: