livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Monday

Kategori: Allmänt

Varje måndag känner jag samma sak, och har utifrån det hittat ett bra ordspråk :
 
"The First 4-5 days after the weekend, are always the worst" = )
 
Tänkte inleda veckan med lite humor.
För er som inte fattar kommer en förklaring under bilden:
 
 
Till Vänster :
Hur man kör i världen överlag när man är nykter / berusad.. Ganska normalt?
Tll Höger:
Hur man kör på Balkan när man är nykter / berusad.. Vid nykterhet undviker man varje hål och grop i marken men under påverkan ger man blanka fan i dom :)
 
 
Helgen har min dotter fått komma in i det nya hemmet, och jag har försökt styra upp inredningen så den tilltatalar henner och att det känns mer som ett varmt hem, inte ett ungkarls hem. (Dock vill man ju få med denna biten också)  : )
Tycker hittils jag har gjort ett bra jobb men där är mycket mer. Kommer nog ta ett tag innan alla pusselbitar är på plats.
 
Vill även passa på att lyfta på hatten för Rasmus, som imponerade med sina skills att handskas med barn och få de gilla honom. Har aldrig hört min dotter så pratglad och förtjust i någon "främmande" då hon aldrig säger ett ljud, så detta var postivit överraskande och kul !
 
 
 
Nästa inlägg kommer handla om hur man söker jobb. Så alla ni som är inne i jobbsökande borde ta en titt förbi.
Jag vågar även påsta att trots tiderna och snacket om att det är svårt att hitta jobb så kan man allt bara man vill. De som provar och gör det på mitt sätt kommer hitta jobb.
 
Everything is possible - Bara man vill ! Allt annat är skitsnack.

Kommentarer

  • faster nida :) säger:

    Min söta lilla älsklinstjej! Saknar enormt <3

    2013-03-11 | 19:17:23

Kommentera inlägget här: