livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Movement

Kategori: Allmänt

Ett nytt liv, med nya förutsättningar och möjligheter kräver ett miljöombyte och flytt.
 
Överlag är det ju väldigt jobbigt, tråkigt och krävande att flytta, städa och i killars fall inreda, men någon gång i livet finns det en flytt som är rolig, engagerande, och underbar. Jag är inne i det flyttkalaset nu, och det är också förhoppningsvis sista gången jag känner så.
 
 
 
 
Har varit ett nöje att tillsammans med min 5-åring städa lägenheten, där det visserligen fanns sjukt mycket att göra, och där det var väldigt ostädat, Även om det var på mitt initiativ att lägenhetsbytet skulle ske fort så var det ju inte riktigt menat att socker, bröd, smuts och hår skulle finnas kvar över allt, vilket också är anledningen till att spisen är utdragen. 
Längre har vi inte kommit och fortsättnign följer i morgon.
Däremot gillar jag själva lägenheten, inte minst hallen, vilken högoddsare att grön limefärg kunde vara pricken över i:et.
 
Tanken med att inleda dagen med Al Pitcher var ju att få upp humöret, och vilken dag det blev, vilken känsla! Den är obeskrivlig. Många höjjer säkert på ögonbrynen och undrar vad det är som är så härligt, hänger ni på framöver så kommer pusselbitarna falla på plats.
 
Avslutningsvis kan jag dela med mig med den absolut bästa inflyttningspresent jag någonsin har fått. Den är gjord med kärlek och omtanke.
Från min prinsessa och hennes bästa kompis. <3
 
Sleep Taight!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: