livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Premiär !

Kategori: Allmänt

Okey readers, 
 
I`ve got a mission for you, a mission of mercy.
 
Som ni tidigare läst om har jag från början på detta år jobbat med en websida som stod klar här för några timmar sen.
Jag har i stort set jobbat dygnet runt. Dels med mitt ordinarie jobb och hela fritiden har mer eller mindre gått åt mitt lilla projekt och planen med eget företag.
 
Jag har verkligen ansträngt mig, kämpat, jobbat, och lagt ner min själ och hjärta i det. Jag har varit inne i en väldigt tråkig period väldigt länge där jag lagt dokus på helt fel och tråkiga grejer som bara förstör en, så att jobba och lägga ner tiden på detta har bara varit helt underbar. Det är dock nu det börjar på riktigt, och ett stort tack till mina föräldrar, och systrar som hjälpt till med så mycket de bara kan på alla möjliga sätt. 
 
Jag hoppas ni kan känna och dela min glädje samt hjälpa mig lite på spåren. Klicka er in på www.kalastorget.se , tipsa alla ni träffar som har barn om sidan (enkelt namn att lägga på minnet) sprid länken via era bloggar/kanaler/twitter, Tala gärna om när och om ni gör detta för att se om jag kan komma med något tillbaka.
En stor grej hade varit om ni väljer att gilla kalastorgets facebook sida, samt dela och gilla statusarna för att era vänner ska se. ------>  https://www.facebook.com/pages/Kalastorgetse/578660632147702
 
Alla städer som ni finns i är viktiga för sidan, inte minst Göteborg, Stockholm, Malmö, Helsingborg, Uppsala mm mm mm. Gör mig en tjänst och hjälp mig på ut sidan så folk känner igen den och använder sig av den när de ska boka sitt barns födelsedagskalas.

Tjänsten är helt kostnadsfri och besökaren kan i lugn och ro sitta med familjen för att se vad som passar bäst. Är det leklandet, badet, ridningen, fäktningen, bowlingen, museet, spela in en cd skiva mm mm mm.

Ju fler besökare sidan får och ju fler som använder tjänsten desto bättre kommer jag kunna sköta om den och hitta på andra grejer. 
 
Glöm inte att anmäla er familj till utlottningen vi arrangerar i samarbete med Skara Sommarland där vi kommer lotta ut entrebiljetter till badparadiset säsongen 2013, till ett värde av 1.495:-.
För tävlingsregler - Besök: http://kalastorget.se/skara.aspx
 
Vet ni någon som når ut till mycket folk i något media som hade kunnat ta upp detta, skriva en artikel, göra en intervju sätt mig i kontakt med den människan :)
 
Thx so long..

Häng kvar så tar vi itu med konspirationsteorierna i nästa inlägg där det ska handla om
John Perkins - Economic Hitman
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Maskot säger:

    Lycka till med detta, detta hjälper otroligt många barnfamiljer :)

    En sak bara, på Malmö så kommer build a bear upp.
    De har gått i konkurs. Min kompis jobbade där och hon berättade det, men kolla upp det närmare annars.
    Innan du tar bort det från sidan...

    Svar: Perfekt maskot :)Thx! Hade också fått höra detta och ska plocka bort ikväll :)
    Hjälp gärna till och sprida sidan till alla du känner i alla städer :)

    Pisem veceras :)
    Eldar Sljivo

    2013-03-22 | 17:31:41

Kommentera inlägget här: