livetscirkel.blogg.se

Wzzuuuppp Gänget !? :) Eldar här. Detta är ett nytt projekt från mig pga. av en ny start på livet, efter en lång och kaotisk period som ni kanske kommer ta del av med jämna mellanrum. Jag kommer blogga om allt som livet har : Roliga saker som får er att skratta, barn, familj, tråkigheter, Bosnien / Bosniens Landslag, jobb, driva företag, sport, personligt, saker ur det förflutna, min dotters uppväxt, kärlek, filmer, drömmar, visioner, hur man jobbar mot mål, sälj, marknadsföring och kanske om jag orkar samt har lust, politik. Kontakt: [email protected] - oavsett vad

Sa bosnom tugujem, Bosni se radujem, Bosna je dio zivota mog ...

Kategori: Allmänt

Bosnooo ti si Sampioonn..
 
(Med Bosnien lider jag, med Bosnien glädjs jag, Bosnien är en del av mit liv, - Bosno du är Champion)
 
Då var det nedräkning på riktigt märker man, inte minst på facebook som fylls av bilder från alla tänkbara håll.
Jag har för första gången sedan jag började följa Bosniska landslaget inte hunnit med att känna av den vanliga eufori samt sitta och bita på naglarna ända fram till matchstart.
 
Har fokus på helt andra grejer men nej, jag har inte glömt er. Jag kommer se matchen ikväll i en lokal i Halmstad med alla andra Bosnier och det kommer bli grymt bra.
Ni som är sugna, joina. Andersberg, folk finns på plats från 19.00
 
Lycka till grabbar - Spring, kämpa, gör mål, vinn, om inget annat, lämna hjärtat på planen så har ni bara där vunnit!
 
Ta oss till Brasilien, Uppfyll våra drömmar, ge oss mål, ge oss seger. Låt oss vara stolta och låt facebook svälla över med blå/vit/gula bilder från alla hörn i världen!
 
Här kommer ett urplock av bilderna på fejjan jag kommit över :
 
Asmir Begovic, Sejad Salihovic, Vedad Ibiscevic, Zvjezdan Misimovic, Emir Spahic, Edin Dzeko, Senad Lulic, Haris Medunjanin, Miralem Pjanic i ostali :
 
... Hocemo pobjedu !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: